Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

"O ΠΟΝΟΣ ΝΙΚΗΣΕ ΠΑΛΙ"

Υπαρχουν τραγουδια που με λυγιζουν...
Που με νικουν...
Με στηνουν στον τοιχο και με πυροβολουν...
Τραγουδια που λενε αληθειες...
Γι' αυτο πονουν...
Και γι' αυτο τα αγαπάω...

Σας παραθετω τους στιχους ενος απο τα πιο αγαπημενα μου τραγουδια, σε στιχους και μουσικη του Γιωργου Ανδρεου... Ερμηνευει ο Χρηστος Θηβαιος....:

Ο ΠΟΝΟΣ ΝΙΚΗΣΕ ΠΑΛΙ

Όταν με σκέφτεσαι το νιώθω
όταν σου λείπω μου μιλάς
στην αγκαλιά σου με ζητάς
όμως μακριά μου θες να μένεις.
Ξέρεις τι θέλω, τι αγαπάω
τα χρώματα, τις μουσικές
τον πυρετό μου εσύ τον καις
κι όμως μακριά μου επιμένεις.

Κι όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
πριν φύγεις για άλλη μια φορά
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι.

Μισή ζωή μισή χαρά
δεν την μπορώ δεν την αντέχω
καλύτερα να μην σε έχω
παρά μαζί και χωριστά.
Ντροπή δεν είναι να φοβάσαι
ντροπή δεν είναι να πονάς
όμως μ' αυτόν που αγαπάς
είναι ευλογία να ξυπνάς
είναι ευτυχία να κοιμάσαι.

Όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
ΜΗΝ σκύψεις άλλο το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
έστω για μόνο μια φορά
μην πεις ο πόνος νίκησε πάλι.

Δεν μπορω να βρω λεξεις για να εκφρασω ο,τι νιωθω...
Τα λενε ολα οι στιχοι...
Μια ζωη ο πονος μας νικουσε...
Εμεις ποτε δεν τον νικησαμε...
Ανισος ο αγωνας μικρε μου κι εμεις τοσο μικροι που ουτε μπορεσαμε να αγωνιστουμε με ολη μας τη δυναμη...
Ουτε με ολη μας τη θεληση...

"Μιση ζωη, μιση χαρα" κι εγω παλευω χρονια με αυτα...
Κρατας τα αλλα μισα...
Διψαω να σε δω, αλλα ακομα κι αν γινει αυτο δεν θα ξεδιψασω...
Γιατι δεν μου αρκουν πια οι τυπικες συναντησεις...
Δεν μου προσφερουν ουτε την αλλη μιση ζωη μου, ουτε την αλλη μιση χαρα μου...
Μη σου πω οτι αντι να μου προσφερουν,μου κλεβουν κιολας ο,τι εχει απομεινει...

Ο πονος και ο φοβος νικητες για ακομη μια φορα κι εμεις εχουμε φτασει στο σημειο να τους χειροκροταμε...
Συνηθισαμε πια να χανουμε...
Συνηθισαμε και να μην προσπαθουμε...............
Συνηθισαμε απλως και μονο να θελουμε...
Αρκουμαστε στα "θελω" μας...
Δεν επιδιωκουμε, δεν προχωραμε στο "μπορώ", φοβομαστε.........
Ας μην αφήσουμε τον πονο να νικησει, εστω για μια φορα...
Ισως τοτε η ζωη και η χαρα βρουν τα αλλα τους μισα...
Κι ας ειναι μονο για μια φορά...............


boomp3.com