Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

"ΑΡΑΓΕ ΝΑ 'ΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ"

ΑΝΑΝΕΩΣΗ!
Αυτη ειναι η λεξη-κλειδι των τελευταιων ημερων.
Αυτο χρειαζομαι και αυτο παλευω να κανω πραξη...
Η αρχη εγινε με ενα ταξιδι στην Καστορια! Αποφαση τελευταιας στιγμης και διαρκειας μολις δυο ημερων. Πιο ωραια ομως δεν θα γινοταν να περασω!
Εφυγα απο την Αθηνα και αφησα πισω τους προβληματισμους. Οι σκεψεις μου ηταν καθε αλλο παρα θετικες! Η παρεα αψογη! Ηταν αυτο ακριβως που ειχα αναγκη!

Απο εκει και περα αποφασισα να πορευομαι αγκαλια με τα "θελω" μου. Τί κι αν δεν πρεπει, τι κι αν καποιες στιγμες με βαραινουν, αυτα ειναι! Αυτα εχω και ειναι η περιουσια μου!
Πολλες φορες τα εχω φοβηθει, αλλες τοσες τα εχω παραμερισει. Τη μια λεω οτι τα ισοπεδωνουν τα "αγραφα" (και μη) "πρεπει", την αλλη ισχυριζομαι οτι τα "θελω" εν τελει επικρατουν.
Αλλοτε παλι επιμενω οτι η καλυτερη (και μεση) λυση ειναι το "μπορω".
"Μπορω" ομως σημαινει "προσπαθω" και "φοβαμαι" σημαινει "δεν προσπαθω".
"ΘΕΛΩ"=> οσο ισχυρο, ανισχυρο, φοβισμενο, δυνατο, αδυναμο, μπερδεμενο και αν ακουγεται, εγω ΘΕΛΩ, αυτο υποστηριζω.
Και οταν θελω, απλα προσπαθω.Αν πετυχω, εχει καλως, αν δεν πετυχω...Απλα δεν πετυχα!
"Ολα γινονται οταν ειναι για να γινουν, ολα γινονται οταν θελουν αυτα..."

ΑΝΑΝΕΩΝΩ ΚΑΙ ΤΑ "ΘΕΛΩ" ΜΟΥ!

ΘΕΛΩ, κι ας εμπεριεχει αυτο το ρημα σε μεγαλο βαθμο την ΑΓΝΟΙΑ...
Θελω γιατι ΔΕΝ ΞΕΡΩ...
ΑΝ ΗΞΕΡΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΘΕΛΑ...!

Θελω να προσπαθησω, θελω να μαθω, κι αν μαθω μπορει τελικα να μη σε θελω...

ΑΡΑΓΕ ΝΑ 'ΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ

Άραγε να 'μαι κάποιος άλλος
που προσπαθεί να ονειρευτεί
τα γυαλισμένα όνειρα μας
στο δρόμο ανάποδη στροφή

Μες το κενό και μες τη ζάλη
έστησε ο πόνος μαγαζί
και ποιος μπορεί να ανασάνει
όταν στο ψέμα του κρυφτεί

Να να να, να να να να να

Καίνε τα χρόνια, καίν οι μέρες
με μια πληγή που αιμορραγεί
κι αν περισσέψαν οι φοβέρες
είναι σκληρή ανταμοιβή

Να να να...

Δε σε φοβάμαι ότι κι αν γίνει
τι κι αν το σύμπαν γκρεμιστεί
μες τη ψυχή μου θα ‘χει μείνει
κάποια αυτόφωτη στιγμή

Μέσα μου υπάρχει το ταξίδι
βαθιά φωλιάζει στη καρδιά
έγινα στο καιρό παιχνίδι
να με χαλάνε τα παιδιά

Με τα λεφτά δε γίνονται όλα
κι αν βάλεις ψεύτικα φτερά
δε θα μπορείς να τα σηκώσεις
για να πετάξεις φουκαρά

Απόψε πες μου την αλήθεια
το τι θα γίνω μη σκεφτείς
κι αν ήταν όλα παραμύθια
τότε να πας να γαμηθείς


Να να να...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ

boomp3.com