Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

"ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ..."

Σκεψεις...
Πολλες σκεψεις...
Πολλες κρυμμενες σκεψεις...
Πολλες κρυμμενες και καταπιεσμενες σκεψεις...

Για ποσο ακομα;
Αφου τιποτα δε ζει παντοτινα...
Εσυ γιατι κρυβεσαι τοσα χρονια μεσα μου;
Κι εγω γιατι σε φυλαω εκει και δεν προσπαθω να ΠΑΙΞΩ σαν μικρο παιδι σ'αυτο το περιεργο παιχνιδι...;
Ειμαι θεατης του παιχνιδιου...
Φοβισμενος θεατης...

"Aν ειχα θαρρος για να πω το "ελα", τωρα δεν θα ειχα τη φωτια στο αιμα..."

Αποφασεις, λογια, δυναμη...
Λεξεις που παιζουν κρυφτο με την πραξη...
Ποιες αποφασεις, ποια λογια, ποια δυναμη;;;

Όλα βολεμενα στη στασιμοτητα, στη θεωρια...

Το κεφαλι ψηλα μπροστα στους αλλους...
Στην πραγματικοτητα ομως φοβαται να στεκεται ψηλα...
Τα χερια σταυρωμενα...
Μη με πιστευετε οταν λεω οτι προσπαθω...
Ψεματα λεω...
Δεν κανω τιποτα...

Δεν μπορω πια να βουτηξω με το κεφαλι στην "πισινα" αυτης της ιστοριας...
Ισως γιατι το νερο τελειωσε και ειναι πιθανο να σκοτωθω...

Ουτε μπορω να πατησω delete...
Αν μπορουσα θα το ειχα κανει πριν χρονια...

Δεν μπορω ουτε να βουτηξω, ουτε να φυγω...
Απλως στεκομαι και κοιταω...
Δεν διεκδικω, δεν παιζω...
Το παιχνιδακι χαλασε...

Ουτε αναπολω...

Δεν ξερω καν τι θελω...
Ή μπορει να ξερω και να μην το παραδεχομαι...
Τα ευαισθητα δωματια της ψυχης μου μεσα στα οποια κρυβεσαι δεν τα ανοιγω...
Ειναι στοιχειωμενα...

Ολα αυτα ειναι ενα μερος του "εγω" μου...
Τα αγαπαω...
Με τραυματισαν...
Και τα τραυματισα καταπιεζοντας τα...

Περασε καιρος για να το καταλαβω...Κι ομως,
Η ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ...


ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ

Όλα ξέρω γιατί γίνονται
και πως λειτουργούν,
το μυαλό με βοήθησε
να καταλαβαίνω,
οι ευαίσθητοι αμύνονται
στη ζωή και αργούν,
κι η λαχτάρα τους συνήθισε
να πατάει το φρένο.

Μα εγώ μιλάω για δύναμη,
της αγάπης ισοδύναμη,
και ζητάω προτεραιότητα,
φύση, θέση, κι ιδιότητα.

Μα εγώ μιλάω για δύναμη,
της ελπίδας ισοδύναμη,
και γυρνάω στην αθωότητα,
την παλιά μου την ταυτότητα.

Όλα ξέρω τι σημαίνουν
και τι εννοούν,
το μυαλό μου με συντόνισε
στο καινούργιο μήκος,
οι ευαίσθητοι παθαίνουν
και παρανοούν,
λες κι ο κόσμος το κανόνισε
να γλιτώνει ο λύκος.


ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ
ΣΤΙΧΟΙ Λινα Νικολακοπουλου
ΜΟΥΣΙΚΗ Δημητρα Γαλανη

boomp3.com