Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

"Τhe light will stay on..."

Μερικές φορές νιώθω τόση ευγνωμοσύνη που πνίγομαι.
Κλείνω τα μάτια μου να μην τη βλέπω.
Να τη φαντάζομαι.
Να την περιμένω.
Αλλά τη νιώθω.
Είναι εδώ.
Μέσα μου.


Μερικές φορές νιώθω τόσο «φτωχή» που χάνομαι.
Χάνομαι στα «πλούτη».
Και νιώθω τόσο ψεύτικα φτωχή.


Μερικές φορές με κοιτάζω και μου κάνω ερωτήσεις.
Μου απαντάω.
Με παρατηρώ.
Με ψάχνω.
…Με βρίσκω…


Μερικές φορές θέλω να «πετάξω» τις λέξεις μου στους "άλλους".
Να ξεσπάσω το θυμό μου.
Να τυλίξω τη σκέψη μου γύρω από το κεφάλι τους.
Όμως καλύπτω τον θυμό.
Σπανίως τον εκφράζω.
Κι όταν τον εκφράζω, τρομάζω.
Νιώθω ότι δεν είμαι εγώ.
Ή νιώθω ότι είμαι πραγματικά εγώ.
Τρομάζω.


Μερικές φορές δεν θέλω να μιλάω.
Δεν θέλω να ακούω.
Θέλω να βουτάω στο νου μου.
Να βρίσκω την «αρχή».
Να αντικρύζω την αιτία.
Να βλέπω τη συνέχεια.
Να με βλέπω.
Να θυμάμαι.


Μερικές φορές θέλω να εξηγήσω.
Να εξηγήσω τα πάντα.
Να εξηγήσω όλα τα «γιατί».
Να εξαλείψω οποιαδήποτε υπόθεση στο μυαλό των "άλλων".
(με εκνευρίζουν οι υποθέσεις.
Κυρίως αυτές που δεν εκφράζονται.)


Μερικές φορές απλώς παίρνω τη ζωή μου μακριά από τους «άλλους».
Χωρίς να θέλω να εξηγήσω.
Και χωρίς τύψεις.
(…Ακόμα και οι εξηγήσεις, κερδίζονται, σκέφτομαι…)
Και αυτές είναι μη-αναστρέψιμες αποφάσεις.


Μερικές φορές νιώθω ότι στο μυαλό μου υπάρχει μια αποθήκη με ένα σωρό άχρηστες πληροφορίες.
Μερικές φορές νιώθω ότι στο μυαλό μου υπάρχει μια αποθήκη με ένα σωρό «χρήσιμες» μνήμες.
Μερικές φορές νιώθω ότι υπάρχουν μέσα μου ένα εκατομμύριο προθέσεις.
Μερικές φορές νιώθω ότι υπάρχουν και ένα εκατομμύριο κίνητρα να τις πραγματώσω.
Μερικές φορες δε νιώθω τίποτα.
Βλέπω μόνο ό,τι «πιάνει» το μάτι.
Και δε χαίρομαι.
Γιατί υπάρχουν φορές που το μάτι «πιάνει» τα «από πίσω» και τα «παραπέρα».
Και τότε χαίρομαι.
Και φοβάμαι.
Φοβάμαι που χαίρομαι.
Δε χαίρομαι που φοβάμαι.
Γιατί «μάτι» είναι, μπερδεύεται, μπερδεύει.


Μερικές φορές το αστείο χάνει την ομορφιά μου.
Μερικές φορες το «άσχημο» δείχνει τόσο αστείο.
Δεν ξέρω με ποιόν γελάω περισσότερο.
Μπορεί και με ‘μένα.


Μερικές φορές θέλω να πετάξω το κεφάλι μου.
Να το πετάξω μακριά.
Να μη με ξέρω.
Να μην ξέρω τι θέλω.
Να μην ξέρω ούτε γιατί.
Να μην ξέρω τίποτα.
Να είμαι ανέμελη.
Χωρίς σκέψεις.
Μέσα σε ένα έχγρωμο κενό.
Χα-(ρού)-μένη.
Να είμαι ένα παιδί, ένα παιδάκι.
Να μιλάω όταν θέλω.
Να μη μιλάω όταν δεν θέλω.
Να λέω ό,τι σκέφτομαι.
Να μην υποβάλλονται σε 400 επεξεργασίες οι σκέψεις μου.


Μερικές φορές θέλω να τα μάθω "όλα".
Να τα ξέρω.
"Όλα".

Μερικές φορές νιώθω ότι με κρύβω τόσο καλά.
Και άλλοτε χαίρομαι.
Άλλοτε όχι.
Με ξέρω καλά για να με κρύβω.
Δε με κρατώ για ‘μένα.
Με κρατώ.
Απλώς.
Για να ‘χω κάτι να δίνω.
Εκεί που διαλέγω.


(Υ.Γ1  Τί μ*****α να μην παίρνεις πτυχίο για ένα μάθημα! Κομπλεξικοί φιλόλογοι...!)
(Υ.Γ2  B, ευχαριστώ για το τραγούδι!)

The light will stay on


I go to sleep
before the devil wakes
and I wake up
before the angels take
all my worldly desires
all my yardsticks of fear
hangin' down, hangin' down


I go to sleep
before the devil wakes
and I wake up
before the angels take
all my secrets untold
all my motives unclear
hangin' down in the fire
burnin' them higher
won't take them away from here


and long after we're gone
the light will stay on
the light will stay on


watched the city ... city of crows
watched them fly
watched 'em all flyin' low
out above the flood plain
just above the dirt road
they were hungry as winter
hungry as us
not afraid to be flyin'
not afraid to be lost


and long after we're gone
the light will stay on
the light will stay on


and if you bury me
add three feet to it
one for your sorrow
two for your sweat
three for the strange
things we never forget


and long after we're gone
the light will stay on
the light will stay on


and long after we're safe
the light will not fade
the light will not fade


Τhe Walkabouts