Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

"ΝΑ Μ' ΑΓΑΠΑΣ...!"

Το αγαπησα απο την πρωτη στιγμη που το ακουσα.
Με χτυπησε ομορφα.
Καθε φορα που το ακουω με χτυπαει ομορφα.
Θελω να το ακουω οσο πιο δυνατα γινεται.
Να το ακουνε ολοι μαζι με 'μενα.
Να μ'αγαπουν.
Απαιτηση, ε;
Ποιος δεν την εχει;
Θελω να το τραγουδαω στιχο προς στιχο.
Να το βιωνω.


Να εχω τη χαρα της Πρωτοχρονιας και ταυτοχρονα τον φοβο.
Τη χαρα που νιωθω οταν φευγει ενα βαρος και το φοβο για το τι θα ακολουθησει.
Να παλευουν οι διαθεσεις.
Μου πηρε πολλα το '07.
Αν οχι πολλα μου πηρε εσενα, την παρουσια σου.
Και μαλλον εγω ειπα το "ελα" σε ολα αυτα.
Ηθελα να σε παρουν.
Μακρια.

Να χαριζω αγαπη θελω, να ειναι η καρδια μου το πιο τυχερο ροδι.
Να δινω, να παιρνω και να δινω.
Ασταματητα.
Να κανει ο φοβος χιλιες τρυπες το νερο.
Να μη βουλιαζει ποτε.
Σαν την αγαπη.

Να περπαταμε χερι-χερι ως το πρωι.
Αυτο θα το 'θελα.
Κι ας ειναι μονο για μερικες ωρες.
Απο το βραδυ ως το πρωι.
Μονο τοσο.

Γιατι ολα ειναι στιγμες.
Οι στιγμες δημιουργουν τα χρονια.
Και ολα περνανε.
Και μενουν μονο οι αναμνησεις σε μυαλο και ψυχη.
Και οι λεξεις για να τις περιγραφουν.

Να μ'αγαπας με τα λαθη μου ολα στη σειρα.
Ολα.
Να μην εξαιρεσεις κανενα.
Να μη μ'αγαπησεις με τα λαθη μου.
Να μ'αγαπησεις γι'αυτα.
Κι εσυ και ολοι οσοι ειναι κοντα μου.
Γιατι ειμαι τα λαθη μου.

Και σ'αυτον τον κοσμο που μας δανεισαν οφειλουμε να ζησουμε οσο πιο ομορφα γινεται.
Το οφειλουμε στον εαυτο μας.

Δεν ειναι ιδανικος ο κοσμος.
Ποτε δεν θα ειναι.
Μονο στιγμες-στιγμες μας φαινεται ετσι.

Σ'αυτον τον δανεικο κοσμο κανει ονειρα ο ενικος.
Ονειρα που περιλαμβανουν τον πληθυντικο.
Ξεκιναμε απο τον ενικο και φτιαχνουμε ονειρεμενους πληθυντικους.

Μεχρι να ερθει το φως μιλα μου.
Γιατι οσο δεν σε βλεπω τρομαζω.
Μιλα μου μονο τοτε, τοτε που δεν σε βλεπω
Οταν ερθει το φως χαρισε μου τη σιωπη σου.
Κι αυτη φως ειναι.
Ειναι πολυτιμη η σιωπη, δεν τη μοιραζεσαι με τον καθενα.

Να ανοιξω πορτες στη ζωη θελω.
Να παιδευτω με τα κλειδια.
Να μπερδευτω μεχρι να βρω τα σωστα.
Ετσι δε γινεται στη ζωη;
Παιδευεσαι μεχρι να ανακαλυψεις.
Και υπαρχουν πορτες που ανοιγουν αυτοματα.
Ποτε τυχαια ομως.


"ΝΑ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΕΑΥΤΕ ΜΟΥ Σ'ΕΨΑΧΝΑ ΠΑΝΤΟΥ".
Παντου σε αναζητουσα.
Και σε βρηκα.
Και σε ανακαλυπτω καθημερινα.
Και σ'αγαπαω.
Σ'αγαπαω γιατι εισαι εσυ.
Με τα φτηνα σου, με τα ακριβα σου,
με τα ψηλα και τα χαμηλα σου.

Σε εψαχνα σε φωλιες, μα σε βρηκα στο πουθενα!
Σε βρηκα ανεξαρτητο εαυτε μου.
Ελευθερο στο πουθενα.
Στη μεση του καιρου με αλλες αγαπες.
Με αυτους που αγαπας γυρω σου
και με αλλους που αγαπησες και συνεχιζεις να αγαπας στην ψυχη σου.

Με αντοχες και ενοχες πιστες στη σκεψη.
Διδυμες ψυχες της σκεψης χρονια τωρα.
Αγαπημενες πια κι αυτες.
Αν οχι τοσο οι ενοχες, σιγουρα οι αντοχες.


Στη μεση του καιρου με ονειρα κρυμμενα, κοιμισμενα.
Που φανερωθηκαν ή ξυπνησαν.
Μαζι μου τα εχω.
Χερι-χερι περπατω μαζι τους.
Μεσημερι, βραδυ και πρωι.

Κι αυτο το "μ'αρεσουν ολα" που λεει το τραγουδι καπου στη μεση, στα κλεφτα, να ξερατε με ποσο παθος το τραγουδαω...!

Να μ'αγαπας...

Να μ'αγαπας απροσδιοριστο "εσυ".
Οπου "εσυ", ολοι οσοι ειναι γυρω μου, διπλα μου.
Να μ'αγαπας...

ΝΑ Μ'ΑΓΑΠΑΣ

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά
Να με κρατάς αγκαλιά σφιχτά
γιατί μου πήρε πολλά το εφτά
εκτός κι αν είπα εγώ το έλα σ' όλα αυτά

Μακάρι να ‘ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό
να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό
Στα μαξιλάρια και στο χαλί
να ξεχαστώ να μου λες πολύ
Κι ας κάνει ο φόβος κι άλλη τρύπα στο νερό

Να περπατάμε χέρι-χέρι ως το πρωί
Του τραμ οι ράγες κάτι ξέρουν δεν μπορεί
Τα χρόνια φεύγουν, γοργά περνούν
και μ’ αναμνήσεις μετά γυρνούν
Μικρά τα ονόματα που όλα τα χωρούν

Να μ’ αγαπάς με τα λάθη μου όλα στη σειρά
Στο σινεμά στο κορμί μου κόλλα τρυφερά
(Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ)
Δεν ειν’ ο κόσμος ιδανικός, για το ταξίδι είναι δανεικός
Για να ‘χει όνειρα να κάνει ο ενικός

Να μου μιλάς μεσημέρι, βράδυ και πρωί
Στα ξαφνικά, στο μικρό μπλακ άουτ της Δ.Ε.Η.
Και μέχρι να ‘ρθει ξανά το φως,
αυτός ο λόγος ο πιο κρυφός
θα δει ν’ ανοίγουμε μια πόρτα στη ζωή

Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου σ’ έψαχνα παντού
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές μου ‘δίναν ραντεβού
απ’ τα ακριβά μου στα πιο φθηνά
κι απ’ τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά

Να μου μιλάς σιγανά στ’ αυτί
γιατί ακούνε την νύχτα αυτή
παλιά μου όνειρα που χρόνια είχαν κρυφτεί.

ΤΡΙΦΩΝΟ
(Ερωφίλη, Νίκος Κουρουπάκης, Δημήτρης Υφαντής)
στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
μουσική: Carlos Libedinsky
δισκος: ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΡΙΦΩΝΟ


-----------------------------------------------------------------------------







boomp3.com