Σάββατο 12 Απριλίου 2008

"Σ' έχω βρει και σε χάνω..."

"Είχα πει πως θα αλλάξω...
κι όσο αλλάζω σου μοιάζω..."

Γινομαι κι εγω δειλή, όπως εσυ...
Σκεφτομαι πριν μιλήσω...
Μετραω τα λογια μου...
Μην ξεστομισω κατι που δεν "πρεπει"...
Μην ξεστομισω κατι που "θελω", δηλαδη...
Ο φοβος μου πανω απ'ολα...!

Οχι, δεν ημουν παντα ετσι...!
Οσο μεγαλωνω δειλιαζω...
Δεν ξερω γιατι...
Παλια ηταν αλλιως...
Ημουν "μικρη"...
Δεν εβλεπα πουθενα "λαθη"...
Ολα σωστα ηταν για 'μενα...
Κι εσυ ησουν το πιο "σωστο μου λαθος"...

Η αληθεια ειναι πως συνεχιζω να πιστευω οτι δεν υπαρχουν λαθη...
Απ'ολα μαθαινουμε...
Ολα εχουν κατι να μας να δωσουν και συνηθως αναγνωριζουμε τα οφελη μακροπροθεσμα...

Εσυ δεν ησουν λαθος...
Ησουν περιουσια...
Ανεκτιμητης αξιας...
Οχι γι'αυτα που μου εδωσες, αλλα γι'αυτα που πηρα χωρις να το ξερεις...
Και ουτε που φανταζεσαι ποοοσα ειναι...

Δεν εκτιμας τον εαυτο σου, το πιστευω...
Οι ανθρωποι που προσπαθουν να δειξουν κατι αλλο απο αυτο που ειναι, δεν ειναι συμβιβασμενοι με το "εγω" τους...

Ευτυχως δεν εχω μαθει να αγαπαω (μονο) αυτο που βλεπω...
Εμαθα να κοιταω λιγο πιο βαθια, εκει που οι ανθρωποι κρυβουν τις αληθειες του εαυτου τους, τις αληθειες που αγαπουν και μισουν...
Με ΄σενα δεν ηταν και τοσο δυσκολο...
Σ'εχω κοιταξει στα ματια οσο και οπως δεν εχω κοιταξει κανεναν ανθρωπο μεχρι σημερα...

Και μεσα σ'αυτο το βυθο ανακαλυψα θησαυρους πολυτιμους...
Τοσο πολυτιμους που κι εσυ ο ιδιος τους φοβασαι...

Ειναι χρυσος η ευαισθησια, μικρε μου, και πολλοι θα θελησουν να την εκμεταλλευτουν...
Γι'αυτο δεν τη δειχνεις...
Μονο να την αγκαλιαζεις που και που...
Να την αφηνεις να παιρνει πρωτοβουλιες...
Δεν ειναι εχθρος σου...


Πλησιαζει η στιγμη που θα σε δω, το νιωθω...

Κι εσυ φοβασαι...
Τις ευθυνες, τα ρισκο, τις αληθειες, τα συναισθηματα...
Τον εαυτο σου...

Δεν σε κατηγορω τωρα πια...
Αφου όσο αλλαζω σου μοιαζω................


"Σ' έχω βρει και σε χάνω..."

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
δανεική παρουσία
έχω τόσα να κάνω
και δεν έχουν ουσία.

Όπου είσαι πηγαίνω
δίχως λόγο να πάω
με τους φίλους σου βγαίνω
επαφή να κρατάω.

Κάποιες μέρες ακούω
στη σιωπή τη φωνή σου
πάνε μέρες που λείπεις
κι είμαι ακόμα μαζί σου.

Σε ρωτάω τι έχεις
και σου λέω καλημέρα
σ΄αγαπάω μην τρέχεις
είσ΄ακόμα εδώ πέρα.

Προσπαθώ να ξεχάσω
όμως κάτι συμβαίνει
ό,τι όμορφο πιάσω
να το δεις περιμένει.

Σ΄ έχω βρει και σε χάνω.
Σ΄έχω βρει...Και σε χάνω...

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
σταθερή μου αξία
η ζωή μου σε τάξη
κι η καρδιά σ΄αταξία.

Έχεις γίνει συνήθεια
και το μόνιμο θέμα
σου δανείζω αλήθεια
να πληρώνεις το ψέμα.

Κάποιες νύχτες στους δρόμους
σε τρακάρω τυχαία
είν΄αμάξια οι μόνοι
και οι σχέσεις τροχαία.

Στα παλιά μας τα στέκια
όπως πάντα συχνάζω
είχα πει πως θ΄αλλάξω
κι όσο αλλάζω σου μοιάζω...

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
Σ΄έχω βρει...Και σε χάνω...
Σ΄έχω βρει και σε χάνω...

Νατάσσα Μποφίλιου

Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος

Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης

CD "Mέχρι το τέλος"


boomp3.com