Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

"ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ..."

Γιατι αγαπάμε παντα αυτο που μας ποναει και γιατι μας ποναει παντα αυτο που αγαπαμε;
Ουτε καν θυμαμαι την ζωη μου πριν σε αγαπησω. Δεν ειχε τιποτα το ιδιαιτερο... Μια απλη ζωη... Μεχρι που ηρθες... Ολα αλλαξαν, ολα ομως... Πρωτα απ'ολα αλλαξα εγω...
Εφερες τα χρωματα, λιγο χλωμα βεβαια, αλλα αλλαξαν το φοντο της καθημερινοτητας μου. Η στιγμη απεκτησε ουσια. "Ήσουν" στη ζωη μου, και μονο αυτο ηταν ο καλυτερος λογος για να προσεχω τον εαυτο μου, για να με αγαπαω... Τι ομορφο που ειναι να ξυπνας το πρωι και να χαμογελας μονο και μονο επειδη ξερεις οτι σε μερικες ωρες θα δεις τον ανθρωπο που αγαπας... Τι ομορφο που ειναι να σπας τις απολυτοτητες σου και να χαιρεσαι γι' αυτο...

Ησουν η προσωποποιηση τς αντιφασης: άλλο ηθελες να φανει οτι ησουν, αλλο φαινοταν και τελικα αλλο ησουν. Δεν με ενοχλησε ποτε αυτο που προσπαθουσες να βγαλεις προς τα εξω. Δεν με ενοιαζε τι ηθελες να δειξεις...
Δεν χρειαζονταν ψεματα για να ανεβεις στην υποληψη μου. Με το που ηρθες κατελαβες την πρωτη θεση, ανεβηκες στο βαθρο και δεν απεκτησες ποτε ανταγωνιστες. Αποτελουσες το κινητρο μου, αγαπησα πραγματα που μου περνουσαν αδιαφορα μεχρι τοτε μονο και μονο επειδη υπηρχες κι εσυ αναμεσα τους. Ησουν αφορμη να βαζω στοχους και κινητρο για να τους πετυχαινω. Μεχρι που οι συγκυριες μας επαιξαν ενα περιεργο παιχνιδι: ηρθε η στιγμη που οι σκληρες αληθειες ζηλεψαν την θεση που ειχες καταλαβει και προσπαθησαν να σε αποτραβηξουν, να σε ριξουν απο το βαθρο. Με νυχια και με δοντια σε κρατησα εκει ψηλα, οχι γιατι το αξιζες, γι'αυτο δεν ειμαι ακομα σιγουρη, αλλα γιατι αν γκρεμιζοσουν εσυ, θα γκρεμιζομουν ολοκληρη.

Ειχα αναγκη απο στηριξη, αλλα μονο εγω μπορουσα να με στηριξω. Επρεπε να στηριξω επαξια τα δυο μου προσωπεια: το ενα του "φαινεσθαι" και το αλλο του "ειναι". Οφειλα να δειχνω οτι ειμαι καλα. Εκλαιγα με ωραριο. Ηταν φριχτο. Παλευα με τον ιδιο μου τον εαυτο. Το πιο δυσκολο ομως ηταν το "ειναι". Αυτο ηταν που δεν μπορουσε να γινει αποδεκτο. Ηθελα πολυ χρονο για να συνειδητοποιησω οσα συνεβησαν απο τη μια στιγμη στην αλλη. Επρεπε να αποδεχτω αληθειες που μου ηταν αδυνατον να πιστεψω οτι ισχυαν. Κι εσυ δεν με βοηθουσες. Ειχες φυγει, αλλά μόνο με το ενα σου ποδι. Το αλλο πατουσε γερα στη μερια μου. Αυτο τα δυσκολευε ολα.

Πεντε χρονια μετα και ακομα δεν ειμαι σιγουρη αν οι αληθειες εχουν γινει 100% αποδεκτες. Ωρες ωρες τις ξεχναω, ωρες ωρες κανω πως τις ξεχναω... Με παγωνουν... Ακομα.

Θελω να σε εκπνευσω. Να βγεις απο μεσα μου. Θελω να απελευθερωθω.
Ομως δεν γινεται. Θα μεινεις για παντα κρυμμενος μεσα μου. Με τον καιρο οι εμφανισεις σου θα λιγοστευουν, θα χανουν την ενταση τους, θα ξεθωριαζουν. Ομως θα παραμεινεις μεσα μου... Εισαι ενα κομματι μου... Απο τα πιο μεγαλα... Ίσως το μεγαλυτερο.

Οσο κι αν θελω να σε αποβαλω, με φοβιζει η ιδεα του να ζησω μια ζωη που δεν θα υπαρχεις καπου κι εσυ, εστω σαν μια αναμνηση. Όλα θα χασουν την αξια τους αν αφαιρεθει η πιο μελωδικη νοτα του τραγουδιου μου... Η πιο μελωδικη και ταυτοχρονα η πιο θλιμμενη, θλιβερη, επιπονη και ομορφη μαζι...
Φοβαμαι αν καποτε δεν θα υπαρχεις. Χωρις εσενα θα νεκρωσουν ολα. Θα ειναι μικρα και ασημαντα. Τιποτα δεν θα εχει αξια... Γι' αυτό θέλω να γυρισεις... Για να μην ζησω μια ζωη απο την οποια παντα θα λειπει κατι...


Να 'ρθεις όπως θα 'ρθουν τα χελιδόνια

Τι και αν με πίκρανες πολύ
μέσα μου η αγάπη ζωντανή
είναι για σένα όπως τότε που σε είχα.
Κατάρα αν είσαι ή προσευχή
ή κάποιας θάλασσας ακτή
ή κάποια μοίρα που με μάγεψε στα αλήθεια.

Σε μυρίζω στον αέρα του χειμώνα
με χαιδεύεις όταν γίνεσαι βροχή.
Να γυρίσεις σαν θα 'ρθουν τα χελιδόνια
και της άνοιξης να πάρεις τη μορφή.

Μα λεν συνέχεια οι παλιοί
πως αν ραγίσει το γυαλί
σβήνει η αγάπη και η θλίψη καίει τα στήθια.
Κι αν βρεί ο χρόνος γιατρικό
και πεις ξανά το σ' αγαπώ
ψέμα αν είναι δεν θα ξέρεις η αλήθεια.

ΠΥΞ ΛΑΞ