Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

"ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ..."

(Η ακόλουθη αφιέρωση απευθύνεται στον καλυτερο μου φίλο...)

Η λεξη φιλια ειναι ιερη και οι λιθοι με τους οποιους τη χτιζεις, ακομα ιεροτεροι. Νιωθω τόσο τυχερη που εισαι στη ζωη μου που αδυνατω να το εκφρασω με λεξεις.

Ενιωσα περιεργα οταν συνειδητοποιησα πριν μερικα χρονια οτι κανενας δεν μπορει να καταλαβει απολυτα τον αλλον. Απομυθοποιησα την λεξη "φιλια". Απορησα για πολλα... Αμφισβητησα ακομη περισσοτερα, μεχρι που αντιληφθηκα οτι ο φιλος δεν ειναι διπλα σου επειδη μπορει να νιωσει ό,τι ακριβως νιωθεις εσυ. Είναι διπλα σου γιατι μπορει να σε ΑΚΟΥΣΕΙ, να προσπαθησει να καταλαβει εστω και ενα μικρο ποσοστο των οσων αισθανεσαι, μα πανω απ'ολα να σε ακουσει. Να μη φοβασαι να μιλησεις για τα συναισθηματα σου, για τις σκεψεις σου. Να μη φοβασαι την κριτικη.

Ως σκορπιος ειμαι κρυψινους, εσωστρεφης. Παλαιοτερα υπηρχαν σκεψεις και "ενοχικα" βιωματα για τα οποια δυσκολευομουν να μιλησω σε καποιον. Με βοήθησες να απενοχοποιησω τα "θελω" μου, να μην κατηγορω τον εαυτο μου για οσα νιωθω. Χέρι-χερι πορευτηκαμε, αναζητησαμε, μαθαμε και βγηκαμε πιο δυνατοι. Χαρη σε 'σένα εμαθα οτι ο καθενας εχει δικαιωμα στην αληθεια και φυσικα στη δικη του ευτυχια. Πολλα απ'αυτα που του συμβαινουν δεν τα εχει επιλεξει. Εχει ομως δυο λυσεις: να καθεται να κλαιει και να "βριζει" τη μοιρα για οσα του εστειλε, να ζει δηλαδη σ'ενα τοπιο που εχει ο ιδιος βαψει μαυρο ή να προσπαθησει με τα υπαρχοντα χρωματα να δημιουργησει ενα φωτεινοτερο τοπιο, να προσαρμοστει σ'αυτο και εν τελει να το αγαπησει. Αυτο προσπαθησαμε να κανουμε και οι δυο. Ο ενας εδειχνε στον αλλον τα χρωματα που τον περιτριγυριζαν, τον βοηθουσε, δεν τον κατηυθυνε, τον στηριζε στη δημιουργια του τοπιου του.

Περασαμε και οι δυο απο καταιγιδες, πέσαμε σε γκρεμους, χαθηκαμε σε υποθεσεις, βυθιστηκαμε στο φοβο αλλα σταθηκαμε στα ποδια μας!

Οι δυσκολίες ειναι μεσα στη ζωη. Εμποδια υπαρχουν παντου. Είμαστε δυο ομως... Ο ενας θα σηκωνει τον αλλον ψηλα, θα τον παιρνει αγκαλια και ετσι θα τα προσπερναμε ολα! Συνοδοιποροι στην ανηφορα! Συμμαθητες με δασκαλα τη ζωη! Δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα, μονο γνωση θα πλημμυρισει τις ψυχες μας... Και η γνωση ειναι δυναμη!

Σ'ευχαριστώ που με εκανες να ξεφυγω απο τις προκαταληψεις, να συνειδητοποιησω οτι ο καθενας ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, εχει δικαιωματα που δεν μπορει κανενας να του τα αφαιρεσει. Εκανες τις θεωριες μας και τις συνειδητοποιησεις μας πραξεις και τωρα πια σε βλεπω να χαμογελας! Σ'ευχαριστω που εισαι στη ζωή μου...! Μη σταματησεις ποτε να χαμογελας...


Για το χαμόγελό σου

Για το χαμόγελό σου τραγουδώ
γιατί μου δείχνει πως το κλάμα έχεις γνωρίσει
και για το βάδισμά σου το γλυκό
που μόνο όποιος σκόνταψε μπορεί να εκτιμήσει

Αυτό το χάδι που 'ναι τόσο τρυφερό
είναι από χέρια που σκληρά έχουν παλέψει
κι αυτά τα χείλη που με αγάπη με φιλούν
δεν τ' άκουσα ποτέ πικρή να πούνε λέξη

Για το χαμόγελό σου τραγουδώ
που όσο κι αν πόνεσες δεν το εγκαταλείπεις
που με κουράγιο με γεμίζει αν το δω
και χάνονται με μιας τα σύννεφα της λύπης

Είμαι στ' αλήθεια τυχερός που σ' έχω εδώ
όταν τα πράγματα ζορίζουνε τριγύρω
και ξέρω αν τύχει και ποτέ εξαντληθώ
θα 'σαι στο πλάι μου επάνω σου να γειρω


Ν.Παπάζογλου